Sayın Adnan Oktar her dönemde Erbakan Hocamıza vefasını göstermiştir





SAYIN ADNAN OKTAR HER DÖNEMDE ERBAKAN HOCAMIZA VEFASINI GÖSTERMİŞTİR

2010 yılındaki Saadet Partisi’nin kongre sürecinde Erbakan hocamız türlü baskılara, incitici sözlere ve vefasızlığa maruz kaldı. Medyada büyük bir kesim tarafından hemen her gün Hocamız’ı yıpratmaya çalışarak davasından vazgeçirmeye yönelik yazılar yer aldı.  Bu süreçte birçok kişi Erbakan Hocamızı yarı yolda bırakarak vefasızlık gösterdiler.  Milli gazeteden belli bir kesim dahi çekimser kalarak Hocamıza gereken desteği vermedi.. Oysa Sayın Adnan Oktar hiçbir taviz vermeden, hiç bir kınayıcının kınamasından çekinmeden Erbakan Hocamıza tam destek vererek bunu tüm roportajlarında dile getirdi. Taha Akyol’un Erbakan Hocamız ile ilgili kaleme aldığı olumsuz yazısı hakkında  görüşü sorulduğunda ise Taha Akyol’un bu yazılarının Sayın Erbakan’a karşı olan sevgi ve saygısını daha da pekiştirdiğini söyledi:
 
ADNAN OKTAR... Allah senden razı olsun Taha kardeş. Erbakan Hocam’a sevgimi, muhabbetimi deliliğe çevirdi, delilik derecesinde seviyorum. Erbakan Hocam’ın ben tırnağı edemem, tırnağı. O benim canım, dünyada ahirette yanındayım, ayağının tozuyum ben onun inşaAllah. Şahsım adına konuşuyorum, şahsım adına. Dünyanın en mükemmel insanıdır Erbakan ve ne diyorsa doğru. Ne diyorsa o. Ben ona göre hareket edeceğim inşaAllah. 31 temmuz 2010

Erbakan Hocamız ne diyorsa doğrudur, her zaman destekçisiyiz.

ADNAN OKTAR...Çok büyük hizmeti olmuştur, çok mubarek, muhterem insandır. Kalp ehlidir, ehl-i velayettir, mübarek bir insandır. Bak bu yaşında, daha hala Allah’ın ismini etrafa yayıyor. Daha hala cehd içinde, gayret içerisinde, dünyadan hiçbir çıkarı yoktur. Ne eziyetler gördü, ne zorluklar gördü. Taha Hocam kendince bir şeyler anlatıyor ama bizi coşturdu, bizi coşturdu. Erbakan Hocamız’ın kıymetini daha çok görmüş olduk. 31 temmuz 2010

Erbakan Hocamız  Kalp ehlidir, ehl-i velayettir, mübarek bir insandır.

Sayın Adnan Oktar Milli Gazete kadrosuna da Erbakan Hocamıza karşı yürütülen psikolojik savaşta yanında yer almaları, saygı, sevgi  ve vefalarını bir an önce göstermeleri için çağrıda bulundu.

ADNAN OKTAR: Bir dava adamına, koskoca dava adamına akıl almaz bir muamele yapıldı. Gazeteler de ismi çıkmıyor mesela, Milli Gazete’de, resmi çıkmıyor. Taha Akyol’un talimatları emir gibi olmuş. Aydın Doğan’ın talimatları emir gibi olmuş ve Erbakan Hocamız da unutulmuş. Bu benim çok ağrıma gitti. Unutmam da ben bunu yani asla unutmam. Telafi edilse de. Yani ben kindar değilim, affederim ama asla unutmam ben bunu. Hiçbir zaman için de unutmayacağım. 24 Eylül 2010

ADNAN OKTAR: Ne oldu Milli Gazeteye? Yani ur mu çıktı, bir rahatsızlık mı var tam anlayamadım, değil mi? Bu beni rahatsız etti. Yıllarca göklere çıkarttınız benim canım Hocamı değil mi? Sevgiyle yücelttiğiniz canım Hocama, birdenbire bu tavır değişikliği ne? Sür manşetten verirdiniz Hocamı, değil mi? Hep ondan bahsederdiniz ve biz de sevgiyle onun güzel sözlerini dinlerdik. Ne güzel şeyler anlatır, ne güzel şeyler söylerdi, ne oldu birden bire, değil mi? Aydın Doğan bir üfürdü, ortalık bambaşka bir şekile girdi. Ama Milli Gazete’ye bu üfürüğün etki ettiğine ben inanmıyorum. Herhalde bir şey var. Biz eski güzel günlerine dönsün istiyoruz Milli Gazete’yi. Hocamızı bize böyle coşkuyla anlatsınlar. Şanlı tarihini anlatsınlar, başarılarını anlatsınlar, güzel sohbetlerini anlatsınlar, onun nurlu yüzünü görelim biz. Bütün ömrünü Allah’a vakfetti mübarek Hocamız, o bizim canımız ciğerimiz, değil mi? Milli Gazete’yi tenzih ederim de, birileri bize unutturmaya çalışıyorsa, çok yanlış yere geldiler. Bilakis gönlümüzde güneş gibi parladı, coşkuyla seviyoruz. Kılına, tüyüne zarar getiremezler, onu da söyleyeyim. Onun sevdiklerine karşı da oyun hazırlarlarsa, onların hukukla kollarını kırarız ta dibinden. Hukukla, kanunla, değil mi?

Bu sürecin ardından Sayın Adnan Oktar’ın tüm konuşmaları ile tam destek verdiği Merhum Erbakan Hocamız salonda duyulan coşkulu “Hocaya sadakat şerefimizdir” sözlerinin eşliğinde, tek bir oy dahi kaybetmeden  Saadet Partisinin Genel Başkanı seçilmiştir.  

ERBAKAN HOCAMIZ HER DÖNEMDE HARUN YAHYA KİTAPLARINI OKUR VE TAVSİYE EDERDİ

Necmettin Erbakan parti toplantılarında, iftar yemeklerinde katıldığı programlarda ve özel sohbetlerinde  HARUN YAHYA kitaplarından alıntılar yapar ve bu kitapların okunmasını tavsiye ederdi. Gittiği her yere de bu kitapları götürürdü. Necmettin Erbakan'ın HARUN YAHYA sevgisi, kendisini röportaj yapmak üzere ziyarete gelen birçok gazeteci ve yazarın da gözünden kaçmamış ve bu konuda yazılar yazmışlardı.
Necmettin Erbakan Hocamız son dönemde katıldığı Uğur Dündar'ın ARENA programında da yine bir Harun Yahya kitabı olan Siyonizm Felsefesi kitabını canlı yayında tüm izleyenler ile paylaşmış ve kitabı tavsiye etmiştir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder