Bir dava adamı: Şehit Muhsin Yazıcıoğlu




ŞEHİDİMİZ MUHSİN YAZICIOĞLU’NUN TÜRK İSLAM BİRLİĞİ İDEALİ
Bir Dava Adamı Şehit Muhsin Yazıcıoğlu

Şehidimiz Muhsin Yazıcıoğlu tam bir dava insanıydı.
Tüm ömrünü Kuran ahlakının yeryüzünde hakim  olması ve Türk İslam birliğinin bir an önce kurulması için yaptığı çalışmalar ile geçirdi.
Kurduğu ve Başkanı olduğu Büyük Birlik Partisinin temel  amacının da Türk İslam Birliği’ni kurmak olduğunu  açıkça belirtmişti:
VIDEO: Can  kardeşlerim annelerim bacılarım. Büyük Birlik Partisi Türkmeniyle, Kürdüyle, Lazıyla, Çerkeziyle, Alevisi ve Sünnisiyle milletimizi tasada, kıvançta bir yapacak, birlik yapacak, büyük  birlik yapacak bir davanın adıdır.
Hiç bir zaman davasından taviz vermedi, baskılara aldırmadı ve fikri mücadelesini bırakmadı. Davasına sadık, gerekirse zorluklarla mücadele etmekten çekinmeyen bir liderdi.  Şevkle, aşkla Türk İslam Birliği’ni savundu.  Nasıl dava adamı olunacağını kendi sözleriyle şöyle belirtiyordu:
 

VIDEO: Her saniyem, her dakikam, her saniyem, her anım her şeyimle o yüce davaya helal olsun diyorum.

VIDEO: 41 yıllık mücadele hayatımda sizin karşınıza çıkarken utanacağım hiçbir şey Allah'a çok şükür yoktur.

Yazıcıoğlu, henüz bir lise öğrencisiyken de vatan ve millet sevgisi ile doluydu, hedeflerini belirlemişti. Hedefi Türkiye’nin önderliğinde Türk ve İslam ve Birliği’nin kurulmasıydı ve bunun için çalışmalarına daha o yıllarda başladı.

VIDEO: Benim ecdadım cihan devleti kurmuştu niye oradan buraya geldik diye ben bunun hesabını lise öğrencisi iken yapıyordum.
VIDEO: Doğulusu Batılısı, Kürdü Türkmeni, Alevisi Sünnisi, bu mübarek toprakta ezan sesi ile ve albayrağın altında bir olsun istiyorum, beraber mutlu olalım diyorum, birlikte mutlu olalım diyorum. Türk dünyası ile birleşsek diyorum, İslam coğrafyası ile beraber olsak diyorum. İşte onun içinde benim hayalim Türk İslam Medeniyeti Türk İslam Birliği olsun dedim...

Şehit Muhsin Yazıcıoğlu Sevgi Dolu Bir İnsandı

Yazıcıoğlu, herkese sevgi ve şefkat ile bakan, yüreği Allah aşkı ile dolu bir insandı. İnsanlar arasında ayırım yapmaz, yaptığı konuşmalarda da birleştirici tavrını açıkça belli ederdi. Kendi yazdığı “Gül” isimli şiiriyle de herkesi sevgiye, barışa ve kardeş olmaya çağırıyordu:
VIDEO: Hangi partili olursanız olun diyorum ki buradan Gül; gül ki gül yüzünde binlerce güller açsın,
Gül, gül bahçesi gül yüzünden sevgi topla demet demet,
Sevgide güller açsın, gülleri sevgi dağıtsın,
Sevgiyle bakıyor, gül gibi görüyorsan sen bahtiyarsın diyorum
ve hepinizin birbirine sevgiyle bakmasını ve bir gül atmasını istiyorum adaylarımı size, sizleri de Allah’a emanet ediyorum.
VIDEO : Biz her zaman beraberiz. Biz kardeşiz. Benim için şu Kürt, bu Türkmen, bu Alevi, bu Sünni, bu Çerkez, bu Laz, bu Boşnak yok! Benim için “Yaratılmışı severim yaratandan ötürü” anlayışıyla insan var karşımda.

Şehit Muhsin Yazıcıoğlu’nun Tü m Siyasi Partilere Çağrısı

Türk milletine olan coşkulu sevgisini  ve milletimizin bölünmez bütünlüğüne olan inancını sık sık dile getiren Yazıcıoğlu, tüm siyasi partililere çok önemli olan şu sözlerle seslendi:

VIDEO: Ak Partili olabilirsiniz, MHP’li olabilirsiniz, DYP’li olabilirsiniz, CHP’li olabilirsiniz, Büyük Birlik'li olabilirsiniz, Saadet Partili olabilirsiniz hangi partiden olursak olalım hepimiz aynı gemideyiz ve ecdadın bize emanet ettiği en önemli değerimiz Vatan Toprağımızdır, Devletimizdir, Cumhuriyetimizdir, Ezanımızdır, Bayrağımızdır.


ADNAN OKTAR: İnşaAllah bu mübareğin, bu güzel şehidimizin bu büyük ülküsünü, büyük idealini bizler, Büyük Birlik Partisi gençliği, ülkücü gençlik, Saadet gençliği, AK Parti gençliği, hatta CHP gençliği hep birlikte inşaAllah yerine getireceğiz, Allah’ın izniyle. Büyük bir Türk-İslam Birliği oluşacak Allah’ın izniyle. Çok mübarek, çok tatlı bir kardeşimizdi. Allah gani gani rahmet etsin, şehidimiz. (24 Haziran 2011)

Şehit Muhsin Yazıcıoğlu’nun Vatanı Bölmek İsteyenlere Cevabı

Yazıcıoğlu tüm toplantılarında ve sözlerinde vatanımızı böldürtmeyeceğimizi ve birlik beraberliğimizi hiç kimsenin bozamayacağını  açıkça belirtmiştir. Teröre ve bölücülüğe karşı net tavrını cesaretle ortaya koymuştur.
VIDEO: Bir Türkmen çocuğuyum, Bir Türkmen çocuğu olarak bir Türkmen’i sevdiğim kadar bir Kürdü de seviyorum. Elbette ben Kürdü kardeşim görüyorum. Ama biz Kürt, Türkmen kardeşiz, düşmanımız ortak düşmanımız PKK’dır, bölücülüktür, eşkiyalıktır…
VIDEO: Değerli arkadaşlar ben söyleyeyim de siz cevabını verin. Herhalde bilirsiniz BÜR olanları söyleyelim bakiyim. Bu Avrupa duysun başkaları duysun Evet Vatan 1, bayrak 1, devlet 1, din 1, kıble 1, secde 1, Kitap 1, Peygamber 1, Allah 1. Bu kadar 1’e rağmen milleti bölmek isteyenler kahrolsun.
Şehit Olmasından 6 Gün Önce Yaptığı  Ölümle İlgili Konuşması

Mübarek şehidimiz Muhsin Yazıcıoğlu vefat etmesinden sadece 6 gün önce 19 Mart günü partisinin Karaman Seçim Bürosu’nda ölüm ile ilgili şu sözleri söylemiş,  Allah’a olan tevekkülünü ve dünya görüşünü belirtmişti:
VIDEO: Şimdi bakın yoldan geliyoruz, şimdi yine yola gideceğiz. Hiç birimizin garantisi yok. Şurada ayakta duranın da, oturanın da garantisi yok. Ruh bir saniyeliktir. Küt dedim mi bir soluktur gitti. Bununda nerede geleceği nasıl geleceği ne şekilde yakalayacağı belli değil. Bir saniyenize bile hâkim değilsiniz. Bir saniyesine bile hâkim olamadığınız, hükmedemediğiniz bir hayat için, bir dünya için, bu kadar fırıldak olmanın anlamı yoktur. Düz yaşayacağız, düz duracağız, düz yürüyeceğiz. Dik duracağız, doğru gideceğiz. 
ADNAN OKTAR: Çok değerli bir mübarek veli insandır. Mürşittir aynı zamanda. Bilinmiyor ama öyle bir yönü vardır. Tasavvuf ehlidir ve mürşittir. Evet, Nakşi’dir inşaAllah Hocamız. Allah gani gani rahmet etsin. Cennetin güzel süslerinden, inşaAllah. (24 Haziran 2011 )
VIDEO: Milletime yemin olsun, şehitlerim gazilerim emin olsun, mazlumlar, mağdurlar, millet geleceğe güvenle baksın, Sakarya davasına gönül verenler onun geri yatmasına asla izin vermeyecekler çünkü Sakarya biziz çünkü biz Sakarya’yız yüz üstü süründüğümüz yeter artık yeter yüz üstü süründüğümüz, yeter Sakarya’nın süründüğü… Yeni bir Türk İslam kültür ve medeniyetinin doğum sancısı Anadolu’nun saf ve masum çocuğu Sakarya artık yüz üstü sürünme yüzüstü çok süründün çok süründün yüz üstü ayağa kalk Sakarya…
ADNAN OKTAR: Bak Muhsin Yazıcıoğlu mübarek, canım benim, koç yiğidim, Ulubatlı Hasan’ımız; nasıl inletiyor ortalığı! MaşaAllah. Esrarengiz bir olayla şehit ettiler, ama acayip esrarengiz, acayip esrarengiz. Allah adına yemin ediyorum, intikamını alacağız. İntikamı nedir? İttihad-ı İslam’dır, Türk-İslam Birliği’dir, inşaAllah.  (24 Haziran 2011 )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder